måndag 2 juli 2012

inte denna gången

Ja efter söndagens tävling så va jag nära att ge upp allt som heter tävling va väldigt besviken ahhhh, kände mig totalt värdelöst. Men nu är jag glad igen o tar nya tag. Vet ju inte riktigt hur jag ska ta han när han blir sådan inne på tävlingsbanan?? Han va ju hur pigg som helst inne på framridningen(red inte fram för länge) sen blir han så trög o slö så jag får inte fram han, hjälper inte att banka riktigt pinsamt va det :S. Jag får lite panik för såhär gör han ju ALDRIG annas. Men sen va vi ju inte precis vrål förbereda för denna tävlingen heller. Med 50,52% så höll jag på att gräva ner huvudet i sanden. Så SM flög iväg jag som va så sugen men tänk om vi hade gjort en sådan runda på SMet då hade jag dött ;) Kanske ska fodra upp han riktigt med kraftfoder tyvärr så tror jag inte det sitter där utan nånstans brister det i komnikationen mellan oss. Lite tråkigt att inte ha en ända tävling förrens 25/8 nu men då ska jag ta en LB:1 eller LC program LB:1 har jag inte ridit på ett tag nu så nu får vi träna för det o v29 ska ett gäng åka till Essi för träning ska bli roligt. Annas så fräser vi i skogen o har kul blandat med lite träningar. Ha en skön sommar
( Måate bara skriva att jag är glad o stolt för att ha en sådan klok häst som Cheenell en sådan får man nog bara en gång i livet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar