torsdag 2 december 2010

Vinter o just nu ingen ridning alls!

Ja suck jag längtar så efter att få rida på min gula prins, har inte suttit på häst ryggen på 3 veckor o det börjar kännas nu tycker jag... Mycket snö vi har varit sjuka inga snösulor o sen all denna kyla. Men sen blir man lite lat när man har kommit ifrån det ett tag o specielt denna årstiden, när jag tänker efter så har faktiskt inte Cheenell fått så mycket vila detta året så han får det nu så kommer vi igen snabbt sen. Fick min hästalmenacka som det står nästa års tävlingar så det har jag tittat lite på, vill allt bra ut o tävla igen för vilket spännande år vi har haft med alla tävlingar o SM. Inte för det har gått jätte bra för oss men hoppas såklart att det blir lite bättre nästa år. Mina mål ska nog va att få till det nån jäkla gång ha ha ha ha, Vi ska iallafall ha roligt när vi åker ut o få massor av erfarenhet. ÅÅÅ jag längatar efter att få galoppera över en stor åker i djup snö så det dammar om det he he he om jag vågar förstås. I helgen ska jag försöka ta några riktigt vinter bilder o rida nu är det slut på att va en latmask......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar