tisdag 10 augusti 2010

Galen

Kan man verkligen bli galen av att inte få rida jag blir det i allafall, spott o fräs. Men förhoppningsvis blir det nog i morgon då blir det 10 DAGAR!!!!!! men men jag har väl inte dött än o pållen han njuter nog av ledigt han också. Men i morgon ska det bli en liter tur i skogen o ev torsdag ett lättare pass på BANA jippi. Längar efter att få borsta,klippa manen o lukta ååå dom luktar så gott. HA HA HA galen panna är man men han betyder mycket för mig min prins. O börjar längta efter att få tävla lite igen känns bra att ha något att se fram emot nya mål har ev en grej som skulle va hemskt roligt men vet inte riktigt om jag vågar men det är i allafall att rida i pausen på årets riksutställning STORT, tänk om jag gör bort mig innför hela svenska fjordfolket. Pinsamt det skulle va!
O sen har vi KM med JLFF som är den 23/10 vet inte om jag skulle våga mig på en liten clear round i hoppning typ 40 cm ja tycker det är högt. Annas får det bli LB:1 o LA:1. Men tänker på ridturen i sommras när vi hoppade över trädet i skogen o det va skit högt ja iallafall 60 cm o cheenell va skit duktig hoppade högt över, ja va jätte stolt sen kanske få bli lite hoppning med framöver. Har även bestämt att Cheenell flyttar hem till ev näst sista helgen i Augusti så jag har tillgång till bana utan att behöva köra han i transport tar så mycket extra tid o sen nu när man har börjat jobba så kan det inte ta en halv arbetsdag till har ju mina älskade barn o vill va så mycket jag kan med dom, de blir stora så fort. Ska även börja lägga undan pengar så ska jag köpa en transport framöver min egna det kommer kännas underbart vill ha en boggi behöver absolut inte va en nyare bara den är fräsch så har jag en gubbe också som är väldigt händig tur det! Nä hade lite skriv lust kommer nog bli en bra höst detta året... Hör av mig hur det gick med ridturen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar