söndag 8 augusti 2010

Sugen

Nu har allt sakta men säkert sjunkit in med allt om SM, det ända som grämer mig att jag höll i han så hårt att han gapade hela programmet. Men med tanke på att det va vårat första SM o våran 6e tävling så är jag nöjd.
Cheenell har fått ha hela veckan ledigt o smälta allt som har hänt men han är för go min pålle har tänkt att vi ska komma igång lite så smått igen nu i veckan känns som man inte har ridigt på flera månader ju är skit sugen o har abstinent nästan, så har jag även bokat in en lokal dressyr den 28/8 men då kör vi ett program o det får bli LA:1. O sen har vi väl ett KM med fjord föreningen o ev ett KM med ridskolan nere i Aneby får se hur mycket det får bli känner att det har tagit mycket tid det här med all träning o tävling det har varit skit kul men har även två underbara barn som är mitt allt. I morgon Måndag ska jag även börja jobba för första gången efter ha varit mammaledig i 1 1/2 år. Så då blir det inte mycket tid över till tävling. Men vi ska försöka åka så gott det går o även försöka att kvala till SM nästa år som går av stapeln i Örebro. Gav verkligen blodad tand det här med SM himla roligt. I höst o vinter har jag även tillgång till en super fin ridbana också så då behöver man inte tänka på transport o allt tar inte lika lång tid. Hör av mig inom kort hur det går, ha det bra alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar