lördag 5 mars 2011

Underbart lätt att rida

Vilken dag med solsken men jävligt synd att det skulle blåsa så mycket så det blev kallt men men solen va ju framme. Cheenell har fått en riktigt genom klippning av sin man i dag klippte även en kant under manen o fick bort allt hår där som stack ut o såg väldigt vintrigt ut men nu går vi mot våren det gäller o va med i mode svängarna. I dag fick jag hjälp av Åsa med ridningen o han gick så himla bra inte rädd för nåt utan bara focuserad på jobb. Har nog haft nåt undermedvetet stress när jag skulle börja träna igen för Piven o sen tävlingen för det va då det började gå dåligt bra att ha någon som är som Åsa är så himla tacksam för hennes hjälp så jag grät lite glädje tårar på ridbanan. Så i dag va Cheenell inte till salu för alla världens pengar så nu hoppas jag att jag kan ha focus på rätt väg. Han fick en välförtjänt borstning efer ridpassen nu gäller det att borsta så en får bort håren så fort det bara går men det är väl borta ändå i slutet på maj....... ha ha ha undra hur många hår som han tappar igentligen?? Miljader säkert ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar