onsdag 2 mars 2011

Vår känslor

Härligt underbart väder i dag o pållen har börjat fälla en jäkla massor på bara några dagar, kul då vet man att snart kommer en riktigt snygg häst fram, inte bara en söt nallebjörn. Vi har även anmält oss till en lokal dressyr nu i mars I Tenhult ska bli riktigt spännande. Så nu har man lite att se fram emot. Vet inte om jag ev ska åka o träna för Piven på söndag också eller om vi är lite för dåligt förbereda denna veckan får se hur han känns i morgon. Fick slänga av mig både min jacka o vantar i dag under ridpasset va en anings varmt så härligt. Cheenell kändes helt ok fast han har stått sen i fredags pga av sjuka barn barnen går ju först det är ju så inget å tveka på men längat har jag ju allt gjort men det får man ju.... förstås. Har gjort mycket övergångar i dag så han skulle lätta fram till men va faktiskt helt ok han va igentligen inte specielt fram tung men allt lite kunde han ju lätta men som sagt så har han ju stått 4 dagar o då får man nästan räkna med lite i handen. Många små volter öppna o övergångar det gör susen. Hela jag såg ut som en häst när vi va färdiga, hår överallt. I morgon så kör vi lite mjukgörande igen ååå kan knappt bärga mig........... GALEN I HÄSTAR ja så är det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar