torsdag 22 juli 2010

Taggad till tusen

ÅÅÅÅ nu jäklar börjar det närma sig o jag är taggad till tusen. Pratade med min tränare o bokade en ny lektion på söndag kl 18.00. Jag vill åka nu på sekunden helst. Ska bli så oerhört spännande det här o jag rida för mitt liv o så hoppas vi att det ska gå bra. Cheenell har fått vila två dagar här nu men i morgon ska vi ut en sväng i skogen sen träna lördag o sen lektion på söndag. Måndag vila sen rida i skogen Tisdag o sen rida igenom programmet Onsdag för checka att allt sitter i ryggen. Torsdag blir det tvättning o tillsnyggnings dag. Sen får han stå inne på natten för att inte bli en skitgris igen ;0) Sen blir det tidig avresa Fredag morgon. Att det har gått fort dom senaste veckorna. Fast man får ju lite tankar tänk om jag glömmer bort att rida igen o vi mösar oss runt banan med ap lång häst o inget tempo kan verken trava eller att få fram han i galoppen. Eller så går det jätte bra jag rider verkligen varje steg rider fina vägar förbereder han o han går fin fint men då är det upp till mig o inte han om det ska bli showigt eller pensionärs ridning. För jag vet ju igentligen att vi kan det här men ibland så kommer min osäkra sida fram som nä det här går inte usch jag kan ju inte rida men ska försöka locka fram henne sent på torsdag kvällen o stoppa henne i en liten glasburk o gömma henne långt långt inne i skogen under en gran o säga att hon inte är välkommen att följa med, så det så!!!!! sen kan hon sitta i sin djävla glasburk o gnälla hur mycket hon vill för det skiter ju jag i, ha ha ha ha ha. Längtar tills i morgon så jag kan få sätta mig på min underbara guling o rida lite.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar