torsdag 1 juli 2010

Min vackra häst!

Har haft en skön uteritt i kväll med min fina häst, ja jag tycker han är så vacker kan inte titta mig mätt på han. Han är vacker visst han är inte en utställnings merit men det va inte därför jag skaffade han det har varit en dröm sen jag va liten att en dag ha en ståtlig fjordhäst. Kom ihåg den dagen han kom hem till mig det va för 6 år sen, 1år o hingst va han då o trodde att han ägde världen. Vi känner varann han o jag han har alltid varit en herre att lita på, det va aldrig några problem han är en häst som är trygg i sig själv, kompis med alla en häat som man bara får en gång i sitt liv tror jag. Förr i tiden sa dom alltid att man kunde se om en häst va snäll om man tittade dom i ögonen o tittar du i Cheenells ögon så finner du bara godhet. Han gör aldrig något för att va elak utan då förstår han inte situationen men han brukar aldrig va svår att övertala. Denna häst kommer aldrig att lämna mina ägor ALDRIG. Vi har mycket roligt ihop han o jag känner mig lycklig som har fått han i mitt liv. Han kommer att lära mig mycket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar